tisdag 21 december 2010

 

I lördags va det då dags för den årliga julfesten som firas med hockeygrabbsen och dess fruar...
Dessa fester blir man aldrig besviken på, det händer alltid nåt skojsigt, och man har ont i varenda skrattmuskel dagen efter!
Vi käkade god julmat, drack goda grejer och umgicks...Det va ÖS på hög nivå, och det verkade som alla gillade varenda liten sekund...
Det bjöds även på en tipsrunda i ishallen, då jag och min hockeyvän hamna på plats 2 och vann fint pris (chokladtomte..) som jag brutalt högg av på mitten för att dela med mig...

Några timmar senare, och några glas senare va det dags för den efterlängtade "nakenhockeyn", och det va en fröjd för ögat...Inte alla killar, men dom som hade lust att visa upp lite muskler gjorde detta, och lite sånt är väl aldrig fel..!
Herr och fru Freij va hemma i hålan runt 2 tiden, och JA vi hade en rejäl sovmorgon på detta...MYS!!!

Bjuder på lite bilder..

Kram på er
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha ... fräcka bilder ;-), men att du frivilligt lägger ut den där bilden på dig själv längst ner till höger (med den minen), är att verkligen bjuda på sig själv ;-D
    Snygg i håret du var gumman!!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. hahahaha va den bästa av dom bilderna jag blev fångad på ska du tro:-) jäkla minspel hela tiden, hihihi:-)

    Kram på dig

    SvaraRadera