torsdag 16 december 2010

En vecka...

 

...har gått utan dina små tassar, lena som bomull har mött mig i hallen på morgonen...
En vecka har gått utan att jag fått se dina underbart blåa ögon titta kärleksfullt på mig...
En vecka har gått utan dina söta små läten då du "pratar" på ditt lilla vis...
En vecka har gått utan dina små pussar, och utan dina krafs då du försöker öppna dörrarna...
En vecka har gått utan att jag har fått hålla dig i min famn, och säga om och om igen att Jag älskar Dig!

För en vecka sen, tar vi vårt sista farväl...
För en vecka sen får du sprutorna som får dig att somna in för gott...
För en vecka sen, klappar vi dig i din sista vila och gråter för att du är du, och DU är så mycket...
För en vecka sen, bäddar vi in dig i din filt och tar farväl...
För en vecka sen kl 15.15 lämnar du oss...
För en vecka sen tog du klivet in i katthimlen...

Saknar dig...
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Vad sorgligt, förstår att er katt varit en familjemedlem. Det är svårt när döden kommer. Ta hand om er!
    Tack, jo det känns fint med tvillingar i april. Ska kolla upp vagntipset. Tack!
    Sköt om dig! Många kramar

    SvaraRadera