lördag 18 december 2010

Gamla kläder...

Man kan inte annat än bli GLAD när man tar på sig nåt man inte ens kunde knäppa för ett tag sen, då hela alltet höll på spricka bara man tog ett litet litet andetag!
Nu däremot får det plats ett par extrabröst och en extramage för att det ska fylla ut lite...
Det känns BRA och UNDERBART att få gå ner i vikt, man känner sig FIN igen och det har jag längtat efter!
Nu har jag nått halva målet, och det känns helt fantastiskt!

Ikväll ska vi va barnlediga igen, en aning bortskämda nu tycker ni säkert...Men jag hade helt och fullt glömt bort den här festen...
Det blir en hockeyfest för hela slanten, och dom festerna brukar ju bli händelserika...
Ungarna vill stanna på Hotell Bigge´s inatt, då det gick galant förra helgen, gamlingarna har fått mersmak, och barnen likaså...
Det är helt underbart vad dom "gamle" orkar, och när vi kommer dit, blir dom genast 40 år yngre genom barnen, riktigt härligt och se!!
Det är en livsgnista som heter duga, och dom tar då verkligen vara på tiden, all "kredd" till dom...Jag ser upp till dom av hela mitt hjärta och lite till, och jag hoppas att jag en dag kommer bli som dom...

Nu ska jag packa pojkarnas väskor, höres imorgon!!

KRAM på er & trevlig lördag

2 kommentarer:

  1. Kan du inte ta ett foto så man får se hur du ser ut nu? Kanske inte känner igen dig på stan ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Åjo visst känner du igen mig!:-) Tänkte först ta ett "innan" foto, sen ett "efter", för tanken är ju ändå ca 15 kg...Men jag har glömt, så det får bli som det blir...Kanske bjuder på ett julafoto..:-)
    Hoppas allt är bra!! Kram & God Jul

    SvaraRadera