tisdag 3 november 2009

Blablablablablablabla.....

Ja så har det låtit hela förmiddagen i Valjehåla, som vi har smidit planer nu inför fredagen jag och mina sötlökar till kusiner! Stackars Cissi fick försöka hinna med i svängarna på våra malande trutar, den stackaren..!

På fredag bär det äntligen iväg till Kallekrona på Ladies night, MED övernattning, (och gissa om jag ska sova?? Ja det ska jag..!)
Så idag hade vi ett s k planeringsmöte, eller "spritmöte" som jag då har kallat det, mogen som jag är...
Vi skrev upp på olika lappar vad var och en ska ha med...ett litet "kusinknytis"
LÄNGTAR!!!!!

När sötlökarna sen åkte hem, stannade min Cissi med kids kvar, vi lagade gott och bara NJÖT...Känns SÅ fridfullt och HÄRLIGT när vi har våra träffar, enda gången jag verkligen kan slappna av...
Alfons och William försvinner i sin kompisvärld, och tar igen förlorad tid, man får verkligen SLITA loss dom från varandra när det nalkas hemfärd...
Och jag och Cissi kan sätta oss ner, prata prata prata...Så skönt!!!

Nu ska jag ta ett varmt bad, håller på att frysa till is...

KRAM

2 kommentarer:

  1. Ni kommer ÄLSKA Ladies night!! Du förtjänar denna helgen...njut, sov, drick, ha det hur jäkla gott som helst!!
    Och du... kan du inte slappna av i mitt sällskap? Kändes lite lustigt när du skrev att det var enda gången du kan slappna av... hoppas inte du menar det som jag uppfattar det ;-)
    Puss o kram sötnos! ♥

    SvaraRadera
  2. Klart jag kan slappna av i ditt sällskap oxå!:-) Kramis

    SvaraRadera