söndag 8 november 2009

Ladies Night med kusinerna...

 


Klockan 15 tog vi tåget mot Karlskrona, taggade till 1000...Jossan hade med sig kex och ost, som vi knapra på tillsammans med cider...
Väl framme fick vi ragga upp en buss som skulle ta oss ut till Angöringen, och buss hitta vi, men när vi blev avsläppta fatta jag ingenting! Jag känner ju igen mig annars i Kallekrona, men inte då det är MÖRKT!!! Vi snurrade rundor, med vårt tunga bagage...Tilslut fick vi i allafall skjuts av en supersnäll donna, och vi kunde checka in och drinkandet kunde börja..:-)

Vi fick till en jätteroligt liten förfest på vårt lilla minirum, tiden SPRANG fort som f-n...Klockan 20.15 va det dags för taxi till Arenan (och alla GALNA fruntimmer!)
JÄTTETREVLIG show, härligt ös på de 3 snyggingarna och alla tusentals kvinnor!
Kvällens höjdare för mig va när Andreas Johnsson kom ut och sjöng Glorious, snacka om STÅPÄLS då jag fullkomligt ÄLSKAR den låten!!!!
Sen va det himla skoj när dom hedrade Patrick Swayze med "Time of my life", Andreas iförd en söt liten vit klänning...

Kvällen bottenapp va helt klart EFTERFESTEN, den kunde vi vatt utan..!
Tur att vi hittade det där kebab-haket, för det satte hela vår kväll på guldkant...
Kebab-nissen som tog emot våra beställningar hade förmodligen kliat sig på hakan, då det fastnat en ostbit som hängde där och dinglade lite lustigt! Han blev totalt utskrattad och hånad under den timmen vi va där, och jag har nog inte skrattat så mycket det senaste året..:-) Skrattar fortfarande...!

Vi va på plats och nerbäddade i våra mysiga sängar kl 01.00, helt utmattade, men SUPERNÖJDA!!!!!
TACK mina älskade kusiner för en oförglömlig afton!!!!!!

Puss-kram
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Låter som en superdag! Ladies night kallar jag underhållning på hög nivå!! Jag var ju där förra året och jag skulle gärna ta mig dit igen! Ha det bra vännen! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Och vad snygga ni är!
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Gud vad jag skrattade när ja såg bilderna.... Tänker bara på kusinernas snack om idominsalva.... så söt jossan e i den!!! haha

    Kramiz

    SvaraRadera
  4. B- nj för mig avd et en engångsgrej, en väldigt bra sådan! Men det va mest mitt HÄRLIGA sällskap som förgyllde hela min kväll, världens goaste kusiner har man fått på äldre da´r!! Dom kommer jag hålla hårt i må ni tro!:-) Sköt om dig SÖT!!, Puss

    J- Tack så mkt, söt du är..:-) Puss

    C- Hahahahaha ja då skulle du höra oss alla 3 berätta om kebabnissen med osten på hakan, ja du milde tid!!!!! hahahahaha!!!!! Men idominhistorian är inte dum den heller, dom tjabbade en del om den, å jag va med på ett hörn..sa vi skulle gömma den på fyllan, men vi glömde visst bort det, hihihihi!!!!!! Puss

    SvaraRadera