måndag 30 november 2009

Mammaträff

 

Vår egen lilla mammagrupp träffades idag, denna gång hemma hos Lina...Det började himla skoj när Linas man stod i dörren och jag kom på att vi gått i samma klass! Säg vart jag INTE har gått...! Han har även gått i samma som min Peter, så vi hade lite gamla klasspolare att prata om..:-)

Frukosten va ENORM, jisses vilken lyx! Lina hade dukat fram typ...ALLT! Smarrigt värre...

Extra skoj för Alfons idag som fick en lekkompis, och slippa hänga med bebisarna...Tycker ju inte det är så himla givande...Så han och Elias busade på både inne som ute, skoj skoj!

Här bjuder jag på bilder från träffen...

KRAM
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Vilken mysgrupp vi har :) hehe

    SvaraRadera
  2. Ja men sötaste den dagen va lätt Alfons & Elias;-) Han pratade jättemkt om Elias när vi kom hem, sött...

    Får ses nån dag med kidsen tycker jag!!

    KRAM på dig/er

    SvaraRadera
  3. Ja det får vi verkligen göra, hehe ja elias snackade också en del om alfons men det gör han alltid tycker jag ;) idag sa han senast att alfons har en likadan tripptrapp stol som han? inte vet jag?, har han det??(en svart?). kramis

    SvaraRadera
  4. Skojar du nu Lotta?! Kommer han ihåg det..? Japp då har dom likadana, asså en del småbarn förvånar en verkligen, jag är enormt impad av honom kan jag ju säga!!!!

    Ja men då slår vi våra kloka huvud ihop å intar e date, vilka dagar är sötingen på dagis nu då???

    KRAM

    SvaraRadera