torsdag 26 november 2009

Vecka 3...

För er som undrar gur det går med mitt projekt-viktminskning, så kan jag berätta att det går framåt...
Men häromkvällen va jag DUKTIGT sugen på choklad, jag gick och öppnade godisskåper säkert 5-6 gånger och hoppades varenda gång att godiset därinne va borta..! Men det va det ju inte, F-N..!
Kom på ett annat trick, tugga tuggummi...Vår käre vän "Böna" som jobbar på Extra har vartit här med några lass tuggummi, och dom kom väl tillhands den här kvällen...Jag tuggade och så fort smaken va blä så tog jag ett nytt, tillslut va suget borta...

Här kommer lite resultat:

Vikt: - 3,4 kg
Byst: - 2 cm
Midja: - 6 cm
Höft: - 3 cm
Lår: - 5 cm

Så visst går det framåt, men det tar ju ett tag innan det syns...Lite känns det i kläder, men det är klart, magen är ju inte lika uppblåst längre på allt godis å jäkelskap!

KRAM från fröken duktig

3 kommentarer:

  1. Oj ja det var verkligen duktigt!!!
    Tänkte på det med choklad, du kan ju ha mörk choklad hemma och ta en bit om du känner att du måste..:) Med mörk menar jag nog i vårt fall 86%, bitter så vi inte kan äta så mycket och inga söta tillsatser, det var bara en tanke. Kram och Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hejsan kompis! Japp jag kör med det mörka, man behöver så lite å blir så nöjd!
    Faktiskt riktigt gott:-) Hoppas allt e fint, kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Allt är fint, vaccinerar just nu, det är roligt..:) Vi måste ses snart, hur har du det nästa vecka? Kram

    SvaraRadera