onsdag 18 november 2009

Onsdag...

 

Vaknade imorse med en liten "förkyldning" i kroppen efter sprutan & ikväll är jag vansinnigt trött! Ska bädda ner mig framför teven snart och invänta Grey´s...

Turen va i allafall på min "sjuksida" idag då vi fick finbesök till hålan...Först trillade Cissi & Wiktor in, sen i följd kom Jennie, Dante & Kaili, tillsammans åt vi god frukost med himlans goda fralls Jennie hade med sig!
De små och de stora barnen fann varandra så lätt och allt rullade på så fint hela dagen..:-)
Alfons saknade sin vän Dante då han vinkade Hejdå! Och sa sen ett par gånger under kvällen:

- Mamma, det va kul att Dante kunde komma och leka med mig idag!

Han verkade nöjd med dagen liksom sin mor och lillebror...Nu sover de 2 så väldans gott, och jag ska som sagt bänka ner mig så låååångt ner i mysesoffan jag kan..!

TACK för fint besök idag allihopa!!

Puss-kram
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja det är alltid skönt att komma hem, synd att du blivit dålig, efter sprutan eller? Jag känner ingenting efter min igår, skönt!

    Nu blir det nog så att jag åker till syskonbarnen och mina kusinbarn nästa vecka. V 49 ska jag ev vaccinera men det blir inte varje dag. Hur har du det den veckan? hade varit super att ses tycker jag. Känns som jag redan känner dig på något sätt..:)
    Krya på dig! Ha det fint! Många kramar

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Ja jag har nog blivit "lite" påverkad av sprutan, men det är ju inget allvarligt, men trist å känna sig "sjuk" när jag inte va det innan...Men det ska väl gå över fort hoppas jag...
    Imorgon tar Alfons sin, lite nervös så fort det handlar om ens barn, men tror vi gör RÄTT...Va jättevelig i början, helt knäckt...men nu känner man sig lite säkrare på nåt vis...Värre blir det OM de små vid 6 mån ålder ska vaccineras, där är jag TVEKSAM må du tro..! Dom jättesmå liven...

    Klart vi kan ses, den veckan ska jag och en vän till Ullared på onsdagen, sen har jag nog inget direkt bokat...Hur har du??
    Men visst "känner" vi varandra lite i allafall..här igenom:-) Men kan va skoj med en liten fika absolut!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Det spelar ingen roll var du svarar, läser ju din blogg..:)
    Ja jag förstår att det måste kännas lite när det gäller vaccinering av barnen, alltid känsligt. Men nu när du/ni bestämt dig/er får du/ni hålla fast vid det, det är ju ert beslut. Min sambo ska inte vaccinera sig men hade vi haft barn hade han varit tvungen så klart.

    Då kollar jag hur det blir med vaccineringen den veckan så hörs vi. Ha det fint! Många kramar

    SvaraRadera