fredag 27 november 2009

Fredag...

Imorse fick man masa sig iväg hur trött man än va...Bvc-besök och sprutor på det...
Jag höll mig vaken på tok förlänge inatt, för jag är HELT uppslukad av min ÄLSKADE bok (Twilight 3...)
Sen ville den lille sötlöken upp på tok för tidigt, men det va till att bita ihop, så är det ju...

Det va ju sprutor på bvc-schemat idag, men han tog det som han gjorde sist, pep till lite vid själva sticken sen va han glader igen..!
Växer gör han så det knakar, vågen visade 9225 g, och längden mätte hela 70,5 cm...
Allt visade sig va precis som det skulle, nästa gång blir det 6 månaderskontroll, jisses så fort det går!

Har raggat runt överallt efter en "presentkalender" till Alfons, såna som man får öppna en present varje dag fram till julafton...Men hittade NADA!
Men va gör en händig pysslig mamma då? Jo hon gör en egen! Och den blev hur bra som helst, och Alfons är mäkta stolt..! Har redan letat fram nr 1 och väntar otåligt på att det ska bli tisdag...

Nu är det FREDAGSMYS så det stinker!!!! Fram med nötterna och ett glas välförtjänt rött till det:-)

KRAM

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! Sånt man ser i tidningar att folk gör själva! : ) Är nyfiken, gärna en bild tack! : ) Haha förresten så spolade jag tillbaka och spelade in när jag var på tvn. Finns på jobbet. Om ingen raderat det! ; ) Ha det bra gumman! Och du..man kan inte annat än älska dig med ska du veta! ♥ Puss o kram

    SvaraRadera