onsdag 25 november 2009

Onsdag...

Har vatt på bio med min mamse ikväll och sett 2012, den va bra! Värsta bioveckan det här, först New Moon, sen 2012, och på lördag är det dags igen för Luftslottet som sprängdes...Bara inte Jennie är FÖR trött för att gå...!

Idag har jag och pojkarna mest lullat omkring, men i lullrundorna fick jag ändå lite städat...Skulle ta ner stakar och stjärnor, men orkade inte kräla upp på vinden, måste nog ta tag i det imorgon, för det är ju SÅ mysigt när det väl är framme!
Nu ska jag lägga mig ner och läsa fortsättningen på "Twilight" i form av en bok, för de 2 sista filmerna lär man få vänta på LÄNGE!!!!
600 sidor- Here I come!!!!!!!

KRAM och GODNATT

1 kommentar:

  1. Ha,ha...jag för trött för bio?..ALDRIG!..det kan man inte vara för trött för!..ser fram emot vår biodate :-)
    duktig du har varit, kunna stå emot gottiset och det har ju hänt en massa!
    Starkt jobbat!!
    kramen

    SvaraRadera