fredag 13 november 2009

Imorse fick vi frukostbesök till hålan i form utav en Heddan och en Jossan, mycket trevligt! Sen trilla söta Janina in med sina snygga klockor hon säljer, och mamma-Heddan köpte 2 st...
Eftersom vi gillar klockorna jättemycket, så har vi nu ordnat ihop ett "Klock-party" hemma hos Heddan måndagen 23 nov kl 18, för alla er som är intresserade..:-)
Kan säga att jag själv har köpt en och ska köpa en till på partyt...

Min älskade trots-unge Alfons kom hem idag efter en övernattning hos Bigge´s...Gott å få krama om honom, och få sin Alfons-dos...
Efter en timme kom farfar och hämta han för då va det dags för skridskoåk i hallen, då passa jag och lillebror på att handla hem fredagsmys, och stanna till en stund i hallen för att se på vår lille hockeystjärna! Han är SÅ duktig!!! Det kommer bli nåt där, vilken liten supertalang...

Jag är fortfarande fröken-duktig, och känner redan av att magen inte kräver MÄNGDER av mat längre...Och jag mår otroligt bra, och det är huvudsaken...
Mina menyer har sett ut på detta vis:

Torsdag frukost: 2 st solrosbröd med ost och gurka, 2 st kokta ägg, kaffe, vatten

Middag: Vegetarisk snitzel med grönsakstallrik, vatten

Kvällsmat: 1 st grov macka med makrill, clementin, vatten, kaffe

Fredag frukost: 2 st solrosfrallor med ost och kaviar, kaffe, vatten

Middag: kyckling och grönsaker inlindad i 1 st tortillawrap med egen vitlökssås, vatten

Kväll: clementin, ca 1½ dl cashewnötter, kaffe
1 glas rött

Nu ska ju inte jag hålla på att skriva upp varenda dagsmeny, men det gynnar ju mig själv lite, då jag håller koll på det genom att skriva upp allt...Jag kommer snart in i hela grejen, och då fixar jag det in my head..:-)

Nu ska jag förbereda Idolkvällen med lite levande ljus...Mammas pojkar sover sött, och mannen min är och kollar på hockey...Vilken MYS-kväll jag ska ha!!!

Härlig fredagsmys på er ALLA därute

2 kommentarer:

  1. Får man kanske boka in sig på klockpartyt?? :) Är i STORT behov av en klocka på armen. Kramis

    SvaraRadera
  2. Hallå hallå, visst får du det:-) Men vem är du som skriver anonym...;-) Kramis tillbaks

    SvaraRadera