tisdag 17 november 2009

Mammaträff...

 

En mammaträff är aldrig fel, och den vi hade idag va ljuvlig! Så TACK alla snälla söta mammisar:-) Alla barn utom ett fick vara med på träffen dvs 5 st 3-åringar, 4 st bebisar, och på bebissidan saknades 1 st som får vara med på nästa träff..:-)

Fullt ös medvetslös på de stora barnen, dom härjade inne som ute, uppe som nere...ja överallt, men kul hade dom och det är ju huvudsaken, fast grabsen kan va lite väl skrämmande mot girlsen ibland..:-)

Somvanligt RUSAR timmarna ifrån, ca 4 timmar hann vi med tillsammans, och det va inget annat än SUPERTREVLIGT!!!

Klockan 15.30 va det iväg för att ta sprutan för mig och Peter...Kom dit och det va nr 5, vi fick 95 & 96...
Skoj va det där, för jag träffade en himla massa kompisar från förr, så tiden gick ganska så fort!
På torsdag ska Alfons ta sin spruta, hoppas det går fint...

Nu ska jag ta en STOR kopp kaffe, sätta på en film...Tänkte se Twilight igen nu inför lördagen, då blir det 2:an på bio, så ikväll tänkte jag uppdatera mig...Aldrig fel att avsluta kvällen med en SKITBRA film...Och på tal om film, har ni inte sett Johan Falk-filmerna, så gör det OMEDELBUMS!!! Där kan både Beck och Wallander ta sig i brasan, för "Falk"-filmerna är BRA mycket BÄTTRE!!! Har sett 2 st, och undrar om det fins fler...Nån som vet??

KRAMAR!!!
Posted by Picasa

6 kommentarer:

  1. Tack för en härlig dag!!
    Fina bilder på sötnosarna!!

    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket själv vännen! Vilken tur att vi redan har bokat 2 nya då:-)
    Ja dom där Falk-filmerna är helt klart dom bästa svenska filmer jag sett! Det finns 6 stycket, vi är inne på den 5´e.
    Vi syns på lördag!

    Kramar Jennie

    SvaraRadera
  3. HEJSAN Kompis ;) stort tack för idag, alltid lika trevligt på våra "mams-träffar". Vilka sötnötar du har på bilderna!!!. Vi ses på bion på lördag och måndag efetr det här hemma hos miiig. Kramis/lotta

    SvaraRadera
  4. Jennie- Faan va gött att det finns flera filmer, ME SEEEE!!!! Hoppas alla är lika bra, men det tror jag...Tycker Frank Wagner är en liten läckerbit:-) Hihihihi...

    Lotta- TACK själv vännen, ska bli skoj att få komma hem till dig/er..:-)
    Ballt att vi verkar ha fått platserna precis framför er på lördag:-) See you, KRAM

    SvaraRadera
  5. Hehe, ja det var ju rätt lyckat att ni lyckades få de platserna ;)

    SvaraRadera
  6. Tyvärr finns det ju bara 4 till.. Sen får man nästan lite Frank Wagner-abstinens.
    Ser att ni alla har barn födda 06 och 09, precis som mig.. Är nog många i stan som har det :)
    Kram

    SvaraRadera