onsdag 11 november 2009

Nu kommer den krypande...

...min trötthet från inatt, tack vare den store pojken...
Idag har jag städat på ganska så bra, men sparar lite till imorgon...Alfons ville ju hjälpa mamsen sin, men när hon va klar- ja DÅ frågar han efter en dammvippa!:-) Han fick städa sitt rum så gott han kunde, sen tog han lite på de ställen jag redan gjort, men har man lovat att hjälpa till så har man, och för Alfons är det väldigt viktigt..!

Ikväll ska jag lägga kameran på laddning, för imorgon får jag jättefint besök till min mysiga lilla håla...Kära Emelie och supersöte Ludwig!

Och imorgon är det ju domedagen för våg och mått...Se om det har hänt lite på en vecka, OM det nu kan det...Duktig har jag varit i allafall, JÄTTEduktig!
Så baraför det så blir det lite cashewnötter till Grey´s ikväll..:-)

Fröken-duktig-menyn för idag:

Frukost: 1 st grov macka med ost
2 st knäckemackor, kaffe och vatten

Middag: 1 st Schnizel (Hälsans kök)
broccoli, vatten
clementin

Kvällsmat: 2 st knäckemackor med ost och kaviar
2 st kokta ägg, 1 st clementin, vatten

Och som sagt, ikväll blir det även lite nötter...Det ser jag fram emot:-)

KRAMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar