söndag 22 november 2009

Vilken film!!!

Jag kan inte sova! Jag är hur förkyld som helst, hur tung i huvet som helst, och ögonen fullkomligt SKRIKER efter sömn...MEN...
Jag ser honom framför mig hela tiden, och jag vill inte somna...

"New moon" är en fantastisk film, man blir KÄR! Precis som i första filmen, fast lite mer nu...Gissa om jag LÄNGTAR efter den sista filmen, själva avslutningen, finalen...På filmen lär man väl få vänta ihjäl sig, men nyfiken i en liten strut som jag är, beställde jag just boken över nätet...Får den i veckan, och här ska bannimej LÄSAS!!!!!!

Kan inte John Blund bytas ut mot Edward istället...;-)

KRAM!!!

2 kommentarer:

  1. Nej jenny nu har du fått det hela om bakfoten, det är jacob du menar, Inte edward he he. ses imorgon hoppas jag. krya på dej vännen.Krams

    SvaraRadera
  2. Nä Lotta, jag vet vad jag talar om...EDWARD!!!:-)
    Ja jag hoppas jag käner mig ok imorgon...Jag hör av mig! P&K

    SvaraRadera