fredag 6 november 2009

Förberedelser....

Mycket man ska tänka på när man ska åka iväg, för så ofta är man ju inte ute och svänger på de lurviga...
Har kollat upp en himla massa tåg-busstider, det blir en del åk! Vill ju inte glida runt med taxi alla rundor, då lär det kosta mer än självaste showen...
Så nu är allt under kontroll..hoppas jag!

Nu till kvällens festblåsa....Vad i tusan ska man ha på sig..? Lutar åt ett par jeansleggings och en fin tunika....Eller kjol kanske....Stövlar blir det i allafall, jag som ÄLSKAR stövlar! Skickade upp min make på vinden häromkvällen, för jag ville ha dom där svarta som jag inte har använt på evigheter....Så nu har jag putsat "danseskorna", både dom svarta och bruna....Får se vad det blir!

Kameran ska givetvis med, så jag återkommer med bilder vid senare tillfälle...

Imorgon ska jag komma hem med tåget runt 13.00 tiden, sen bär det iväg på "Höstfest" hos Anna och Casper kl 16.00, snabba ryck!! Ska bli himla trevligt, och vi har idag bestämt vad vi ska göra för förrätt...

Nu till min frukost, "projekt-viktnedgång"

1 st grov macka med ost och gurka-paprika
1 st knäckebröd
kaffe och vatten
1 st banan

Middag:

1 st bacon-broccoliomellet
vatten

Ikväll blir det lite gott med tanke på...Får hålla igen lite extra i veckan som kommer:-)

Vågen visade ½ kg mindre idag, men det är ju löjligt....så fort går det ju inte! Får se på torsdag om det har hänt lite...hoppas!

Ha det najs allihopa, KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar