måndag 28 september 2009

Alfons dag i Malmö...

 

Jag skulle gått och lagt mig, men så tog jag fram kameran, och fick se dessa kort på en ÖVERLYCKLIG liten kille!
Så jag va bara TVUNGEN att knåpa ihop ett collage, och som ni ser så STRÅLAR det av lycka i hans söta lilla ansikte...
Jag och lille Alvin hämtade upp de två på stationen kl 23.00, en trött Alfons som sovit gott på "Spencer-tåget", men ändå i eld och lågor för att berätta sin dag med en hes och trött röst...

Han berättade om ALLA tåg han fick se i Malmö, verkligen jättemånga sa han:-)
Sen berättade han om den stora arenan som va mycket mycket bättre än den där hemma, tyckte han...:-)
Kan tänka mig att det kommer mer när han är pigg och vaken, och det ser jag fram emot...Nu MÅSTE jag dock gå och sova säng!!

KRAMAR!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar