fredag 25 september 2009

GLAD!

 

Kl 11 plingade det på dörren, och jag trodde bestämt att det va Uffe-puffe som skulle hämta Alfons som vi hade planerat...Jag slänger upp dörren i min trevliga outfit, bestående av en jättestor randig uttvättad tröja i size XXXL sen graviditeten, och ett par bamsestora fisgröna joggingbyxor...Kan ju tänka er hur SNYGG jag INTE va...!
Tur att ungarna va nybadade och fina...

Där ute stod i alla fall PAPPA och GUNSAN!!!! Jag höll på trilla av pinnen, VILKEN GLAD ÖVERRASKNING!!!!
Nu är det ju så att vi ses väldigt sällan, så att det blev ett glatt besök, det ska gudarna veta!

Fick genast panik då jag kom på att: Shit, det fullkomligt skriker i kylskåpet! Vi brukar alltid köra vår veckohandling på just fredagar...Inte hunnit det, och där stod jag och hade noll att bjuda på! Pinsamt värre, men det gjorde inte dom nåt...men mig...
Men med lite Gevalia så hittar man alltid nåt annat oxå...En burk med makrill, som pappa ÄLSKAR, och Valjegrova som smålänningarna har som favorit, ut i växthuset och plocka ihop lite grönsaker, sen va det "klatt"...
Vilken lite brakfika det blev ändå!!

Och om inte det vore nog, så blev min fredag helt SUPER tack vare det otroligt fina besöket!!

Kram kram
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Så roligt! Och GUNSAN?? orkade hon åka ända ner till Valjehåla?..Hon måste saknat er rejält mycket :-)
    Fina dom är!
    kramiz

    SvaraRadera