måndag 14 september 2009

Ingen ork idag..

Här i hålan är det långt ifrån ok...
Har inte fått sova mer än max 1 timme inatt, Alvin har vatt orolig, vänt och vridit på sig och låtit konstig...
När jag inte orkade lyssna mer vid 06.00 snåret, titta jag på han och möttes av ett gigantiskt leénde!! ORKA va glad med killen..!
Själv va jag mindre pigg och allmänt irriterad, men visst smälte jag ett par sekunder av det gulliga leéndet...

Kusinträff vid 9.30 tiden, tillsammans med Cissi och Wictor...Stannade till ca: 12.00, därefter- SEGT!!
Alvin verkar ha fått tillbaka sin ajaj i magen igen...Han har ju gått på droppar i snart 3 månader, men vi har slutat när en flaska har tagit slut för att testa, men efter ca 3 dagar har det kommit tillbaka...Så det blir en flaska till...

Nu när Alvin lyckats somna och Alfons är på ovan och leker med sina älskade tåg, tänkte jag gå och småstäda lite...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar