torsdag 17 september 2009

Duktiga jag!

Rastlös som man är trots för lite sömn, har jag putsat alla fönster på nedan, bara ovan kvar...
Sen om inte det vore nog för en trött 2-barnsmor, tog jag tag i ogräset utanför med...
Snart blir det matlagning, Spagetti & köttfärssås...MUMMA!! Och när Peter kommer hem tar jag silverbilen för att köpa mina beroendeframkallande nötter och lite lite pepsi...Tvungen för den där "trevliga veckan" är påväg, orka låta bli att "kränga" en massa gott då!

Sen kommer Alfons och då har jag bestämt GOS ända fram till läggdax, LÄNGTAR!!!!!

Imorgon blir det frukostkorg med Jenny & Hampe på "Stora lekplatsen". Va längesen vi sågs nu, hon har ju hunnit bli fru och allt..!
Sen leker Hampe & Alfons super-duper-jättebra, skoj ska det bli!

Kram sålänge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar