torsdag 10 september 2009

Morgonpigga...

Jo tack, alla UTOM jag och Elin!!

Alvin fick somvanligt sin morgonflaska kl 04.00, somnade till en timme, sen va han vaken...
Alfons somnade 21.30 igår, vaknade 07.00 (ingen fara, men lär bli gnälligt för hans del)
Edvin lika morgonglad som sin kusin...
Jag och Elin är bara TRÖTTA! Men har fått lära mig att 4 timmars sömn får va bra, men man har ju humör därefter...

Alfons har kommit in i nån slags trots sen pappa-Peter åkte i tisdags...Han spelar på mina känslor hela tiden, lyssnar inte ett dugg på va jag säger, och när jag blir arg på han skrattar han mig rakt upp i ansiktet...
Sen gör han ALLT han verkligen inte får göra, och jag sitter och gnäller som en sönderhackad skiva...Mycket av min energi går till detta eviga tjatande, och på kvällen är jag helt slut och en smula deppig över alla gnällrundor...

Idag blir det en liten sväng in till Sölvesborg, måste posta dopinbjudningarna, och lämna in bågarna jag "kanske" har bestämt mig för...Sen blir det till att hyra ett packe filmer, och hoppas på en lugn dag/kväll...

Återkommer

2 kommentarer:

  1. Blir inte barn lika trötta som vi när hösten närmar sig??...sen när de blir äldre,är det VI som hämnas,då de måste DRAS ur sängen! ;-)...var finns balansen liksom?
    kram på er alla i huset

    SvaraRadera
  2. Hahahaha har jag inte tänkt på!!! Hämnden är ljuuuuuv!!!:-) Puss-kram

    SvaraRadera