tisdag 29 september 2009

Underbara dag!!

 

Vilken toppendag, vilket toppenväder, vilka toppenvänner!!

Alfons hade inbokad tid hos Steffi, där hon klippte lockar och formade sötnosen så underbart fin...Alfons är allt lite kör i Steffi, SÅ roligt å se...Han blir helt generad när hon pratar med honom, och han sitter som ett ljus HELA klipptiden...
Va tvungen att plocka fram mobilen, då jag glömt kameran hemma och ta några foton...Se så låångt håret är när man kammar ut lockarna, och att ha koll på alla guldlockar, ja då fick klämmorna komma fram...
För en stund och 2 st kort senare, blev jag påmind om hur vår flicka skulle komma att se ut...(förlåt Alfons!) Men i dom "tofsarna" blev han sådär docksöt, och såg ut som en liten flicka för ett tag...(förlåt igen Alfons!)
Nåväl, SNYGG blev han min kille:-) Och nöjd blev han min kille:-) TACK Steffi!

Därefter mötte vi upp våra kära vänner från "torpet", Cissi, William och Wictor...Vi inhandlade världens smarrigaste frukostkorg och styrde ut mot Tredenborg, där blev vi sittandes i flera timmar, UNDERBART!!!!!!
Man behöver inte köra långt för att hitta ett smultronställe...

Blev inte många kort tagna för min del, kameran va ju kvar i hålan, och min mobil tar inte världens bästa foton då den är från stenåldern..!

Nu sussar pojkarna, Peter tränar och jag ska kika på Idol...

Puss å kram
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar