onsdag 16 september 2009

Tung i huvet..

Vaknade imorse med halva huvet någon annanstans, vart vet i tusan!!
Iväg till Bigge-Totte som planerat kl 10.00, bara det att Alfons första ord kl 07.00 imorse va:

-Ska vi till Bigge & Totte nu mamma?!

Han t o m ville lägga sig tidigare igårkväll för det skulle gå snabbare att få komma till dom, så kl 18.45 va han färdig för natten och sagan...

Märks att han har LÄNGTAT!!! Dom har ju vatt iväg nästan 2 veckor, och Alfons är ju van att åka dit nån dag i veckan, så nu kör han dubbelt upp!
Han ville inte med hem, men det visste vi ju redan, så jag hade packat med en väska fall i fall...

När vi kom dit va ljudnivån på topp, mer än va mitt huvud pallade med...ändå orkade jag med nästan 3 timmar, men jag försvann i ren panik när dom timmarna hade passerat, för då va huvet påväg att explodera på fullaste allvar!!

Nu får ju lillebror lite lugn oxå, förutom en flugjävel som stör honom just nu! Blir att banka skiten ur den jäveln innan jag brister! Så jag försvinner ett tag...

So long folks!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar