söndag 6 september 2009

 

Dom va "tvillingar" i början...
Nu börjar det hända grejer...

Jag har hela tiden gått och ältat om att Alfons & Alvin är jättejättejättelika, men efter den här bilden får jag nog ändra mig...

Va tvungen att placera de 2 sötnosarna jämte varann, men det ser ju jag, svart på vitt, att Alvin är lik sin mamma...Och Alfons är toklik sin pappa...

Olika fast ändå lika på nåt vis...

Alvin ÄR verkligen jättelik mig!!! Kan inte fatta det riktigt, overkligt värre...Men fasen så skoj!!!!

Puss & kram
Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. se där ja!..som jag sa..mamma upp i dagen,men självklart syskonlika :-)
    sötnosar!!

    SvaraRadera
  2. Är Alvin lik sin mamma eller ej?! Jo för det är han... Nice morsan!! ;=)

    SvaraRadera
  3. Asså Jennie jag är så mallig så jag kan banne mig inte sova nu!!!!!
    Löjligt värre för tusan!!!
    Lyckans ost är jag:-)

    SvaraRadera
  4. Åh va ni är SÖTA!!! Nu kan jag verkligen INTE sova, hahahahaha!!!!!

    SvaraRadera