söndag 6 september 2009

Längtar!!

 

Den här veckan blir inte som en vanlig vecka!
För det första ska min man åka bort & göra tv-pucken...Och på 8 ½ år tillsammans blir detta första gången ifrån varandra...
Men det kommer inte gå nån direkt nöd på lilla mig, jag har sett till att ha uppbokat!
Min älskade syster och underbara Edvin kommer på tisdag och flyttar in i hålan för en vecka, SÅ skoj!!

Vi har bokat filmkväll VARENDA kväll, snacka om TJEJKVÄLLAR duktigt!!!

LÄNGTAR!!!!!!!!

Och här kommer sötingarna på bild, ME LOVE!!!!!!!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Va? Har ni aldrig varit ifrån varandra..åh så gulligt när jag tänker efter!! =)

    Åh du är för söt!!
    Jupp tjejsnack så det skriker om det...

    Vi ses på tisdag!
    Puss å kram

    SvaraRadera
  2. Nä vi har ju inte det, jo EN natt nångång men aldrig flera dagar!!!

    Miss u my darling!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Me 2 längtar... ;-)..sommarpojkvännen Edvin med sin söta mamma..NAJS!

    SvaraRadera