tisdag 22 september 2009

En hel natt...

Höll ju på att glömma...Alvin har sovit sin hela natt, gav han "nattflaskan" igår vid 23.45, och båda somnade vi direkt...
Klockan 06.00 imorse, då jag fick gnugga mig lite extra i ögonen (för jag trodde tiden va 04.00) blev jag helt ställd, men glatt ställd!

Får se om det bara va en tillfällighet, men skönt va det att få sova i 6 timmar, brukar ju annars bli 3-4 timmars sov...

Idag har han dock vatt lite "småkonstig"...Han äter ganska så klockad som alltid, typ var 4:e timme, men vill bara ha hälften av innehållet, sen bara tvärstannar han!
Konstigt att han äter så lite, då han bör äta mer...Han har inte skrikit eller vatt så värst orolig, utan en helt vanlig liten gladfis...Får se hur natten blir, han kanske med känner av lite förkyldning som sin mamma, så som han vill pussas!!

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Vad skönt för dig!!..och det är ju fortfarande tidigt att sova hela natten,finns dom som får vänta mycket längre än så!
    Hoppas det håller i sig,men nu har han säkert förstått hur skönt det är att sova ;-)
    Om maten..han kanske bara vill ha lite längre mellanrum mellan måltiden,men samma mängd?...Bara en tanke,annars vet i tusan?
    Kram på er godingar i Valje Håla! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte med maten....Han tog hela flaskan igårkväll, sen inatt....Imorse då det gått 4 tim ville han bara ha 90 ml, sen somna han igen, sover ute nu...Han verkar nöjd iaf:-)
    Tycker bara det känns lustigt, men han har ju å ta på:-)

    Puss-kram

    SvaraRadera