söndag 27 september 2009

Lite av dagen...

Klockan 13.00 körde jag och Alvin och lämna av Peter och Alfons på tågstationen, dom skulle ta "Spencer" till Malmöstad! Detta tyckte Alfons va jättespännade, han skulle ju få se en MASSA "Thomas-tåg"...
Så kameran sög han tag i, så imorgon får vi se vilka bilds det bjuds på:-)

I allafall, väl i Malmö, bestämde dom att möta upp farfar där, sen en inbokad hockeymatch i nya arenan kl 18!!! Det kommer Alfons tycka VÄLDIGT mycket om, och jag inväntar med spänning hans historia när han vaknar imorgon...
För ikväll kommer de 2 hem SENT, kl 23.00...

Jag och Alvin har myst på idag, med lite städ mellan Alvins sovstunder...Kl 17.00 va det dags för mitt Rabdidoparty, vi blev 5 st tillslut, efter en del avhopp, men det fungerade ju bra ändå, och det verkade som alla va nöjda...
Jag inhandlade lite matchande kläder till mina sötnosar, ett randigt set till Alvin, samma randiga tröja till Alfons och ett par blåa byxor...Får visa lite bilder på snyggingarna senare när kläderna har anlänt till hålan..:-)
Jag hade dock kunnat handla ÄNNU MER, då jag gillade en del av kläderna...Va faktiskt bättre än va jag hade väntat, så det va ju positivt...
Nu har ju min söta vän Cissi bokat ett Rabdido i oktober, så jag får handla mer då...
Farligt farligt..!

Nu ska jag in en vända i duschen, sen lite egen-mys...Hinner jag se en film innan hämtning av de stora grabbsen...Får skynda mig!!!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar