fredag 4 september 2009

Glasögon-orm...

 

Freijan behöver nya glas, 2 år sen sist...Har 3 st par här hemma, men ack så trött på ALLA!!
Behöver ombyte....Brukar säga och jämföra ett par glasögon med att ständigt ha samma tröja på sig..!

Gillar inte lägga ut mig på bloggen, men har samtidigt lovat visa upp frissen för en viss söting Jennie, och självklart får man ju släppa till....Och kom då på tanken att visa upp glasen samtidigt, 2 flugor i en smäll...

Nu är det ju så att det kan ta evigheter att välja bågar, kommer säkert ta hem fler...Har hittat ett par av dessa jag gillar, men vi får se....

Jo frisören idag..Tog 3 ½ timme!!! Och 1200 kr fattigare!!
Men min frisör "Steffie" lägger jag gärna pengar på, för duktig är hon!

Kram-banan
Posted by Picasa

10 kommentarer:

  1. JÄVLAR vilken snygging!!..och så är jag lite avis,för du ser ju minst 10år yngre ut!
    KANON!...kan tänka mig att en viss Herr Freij inte jättegärna vill åka iväg nånstans nu egentligen ;-)
    Nu ska jag kolla in glasen också..återkommer!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker nog 2:an eller 3:an...mest gillar jag nog 3:an,som är lite mer markerande..
    Vilka tycker du själv?
    kramiz

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha!!!! Exakt så sa jag när jag va klar, luggen gjorde mig 10 år yngre....Nu har jag ju vant mig vid den, och blev 32 igen för ungefär en timme sen:-)

    Men jisses vilken jäkla kran man har till näsa, varför i helvete har ingen sagt nåt!!!

    PUSS!!!

    SvaraRadera
  4. Nr 3 tycker jag fångar färgen i ditt hår. De liksom ramar in ansiktet. Lycka till med valet!

    SvaraRadera
  5. tack!

    själv gillar jag 1 eller 3, mest 3:an...

    kramar

    SvaraRadera
  6. Håller fullständigt med, nr 3!!

    SvaraRadera
  7. Snygg donna! Passar ju skitbra i luggen! Najs! Och jag håller på glasses numero 3!

    SvaraRadera
  8. Du har ingen kran till näsa,det är bara bilden som är tagen så det ser ut så..i verkligheten är det annat!PROMISE!...
    puss puss

    SvaraRadera
  9. 3:an var riktigt snygga gillar glasögon som syns! och vad fin du är i håret! Svindyrt men assnyggt så då måste man ju vara nöjd! PUSS!

    SvaraRadera
  10. Du är verkligen sötast i världen, jätte fin i håret!!

    massa kramar från falkenberg

    SvaraRadera