söndag 29 mars 2009

5 arbetsdagar, 1 möte- jippie!!!!!!!


Ja det är sant!!!! Det är sant!!!!!!! Det är sant!!!!!!!
Nu drar jag snart från mitt älskade arbete, och ger mig in i mammaledighet nr 2...Och jag tycker det är sååå skönt!!!! Att lämna saker och ting bakom för ett bra tag, fokusera på mina söta små barn, dela den här tiden med dom och min man...Som jag har längtat!!!! Och tiden för detta känns MER än rätt just i nuläget!!! Och jag går ju med Våren, jag får vara hemma med Sommaren...kanske 2 somrar till och med!!! Detta ska avnjutas var dag, jag lovar!!!!!
Känner mig som en lyckans ost!!!
STOR lyckopuss!!!

2 kommentarer:

  1. Låter såå härligt gumman! Men du kommer bli väldigt saknad på jobbet ska du veta! ; ) Puss o Kram

    SvaraRadera
  2. Söt du är!!!! Ja jag vet att jag kommer bli det, och du är EN av dom;-) Jag kommer sakna DIG med!!!! Och ngr till såklart!!!!:-)Puss min sköna, ses imorgon!!!!!!

    SvaraRadera