söndag 15 mars 2009

SCHLAGERDAX!!!








Schlagerfesten i år blev även den lyckad!!! Schlagerhumöret va på topp hos alla schlagerdiggare, och alla hade sin egen lilla favorit i finalen! Men visst blev det lite av en skräll ändå??!!
Hade aldrig kunnat ana att just DEN skulle gå vidare, men under kvällens gång fick jag ändå en lustig känsla just för den låten...sa ändå till Jennie att: Shit den vinner!!!
Det bara kändes så i magkänslan....Nåja, kanske inte va den "rätta" låten, men när är det de egentligen??!! Den det va mest synd om på hela kvällen va ju MÅNS, den stackaren!!!!! Att inte få med sig folkets röster, när han vann juryns...
Ja det va en riktigt rysare, alla verkade rösta SÅ olika, och tänka sig Malena i bottenträsket, sen fick hon folkets röster och stod som segrare.....
Kan ju bara hålla sina tummisar att det ska gå bra i kvalet, och om hon fortsätter så får vi önska henne lycka till i Moskva....
Senare va det lite disco i lokalen, och Sing Star på topp!! Alla verkade nöjda och glada!!!!
Vi va hemma runt 2 tiden, en aning trötta....kojsade direkt, tills kattfan väkte mig imorse kl 6 och kastade ut mig ur sovrummet!!!!! Hon hoppade på mig, hoppade upp och ner från säng till golv, och gnydde.....Till slut blev jag skogstokig och la mig i Alfons rum...då blev det tyst...Hon ville ha MIN plats, det va det de handlade om!!!! Trött blir jag.......Någon som vill ha en katt kanske??????
Vaknade kl 11, det va inte igår!!!!!!!! Ska strax till lokalen och städa av, sen hämta lilleman, sen blir det simskola för hans del! Ikväll lite slapp och mys!!!!!!!!!
Tack ALLA för en trevlig schlagerkväll!!!!!
KRAAAAAM!!!!!



2 kommentarer:

  1. Tack själv! :-)
    Men shit...var du tvungen att lägga in den bilden på oss? :-D..jag kunde fått klippa väck mig själv först åtminstone ;-)..hi,hi
    kram

    SvaraRadera
  2. Nähä tycker vi är hemskt snygga där!!;-)

    SvaraRadera