fredag 13 mars 2009

Jag tror på en skräll jag.....


Ja va ska man säga om alla finalister imorgonkväll..? Det blir en SKRÄLL, så det sjunger om att!!!
I alla år har man nästan kunnat ana vilken/vilka som ska gå vidare till STORA, men i år är det fullkomligt omöjligt!!!!! Jag har suttit och grunnat på vem som tar hem skiten, och kommit fram till följande:
Caroline af Ugglas....
Själv tycker jag bäst om Alcazar och Sarah Dawn Finer....
Sämst tycker jag om Emilia och Agnes....
Oj vilken fest det kommer bli, ska bli SÅ skoj imorgon med den sk Årliga Schlagerfesten!! Tur för mig är det ju allt att inte Star Pilots är med, då jag hade blivit totalt utfattig i mobilen!! Dom va ju mina favorites, med eller utan plagiat som ALLA måste poängtera heeeela tiden! Det är gammalt nu, så lägg ner!!
Låtfaan går iaf glödhet i min bil, och jag sjunger så jag tappar rösten!!! Det lär jag göra imorgon med!
"Schlagerkramen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar