onsdag 25 mars 2009


Solen skiner idag, känns underbart!! Låg och drog mig till 09.30, och det va längesen!! Man får ju passa på...Kroppen behöver det, då jag känner av en viss trötthet i graviditeten, går ju in i v. 28 på fredag!!! Känns underbart att det snart är dax!!!! Nu kan man ju kommunicera med lillbusen genom magen, han "svara" med små kickar och kärleksrörelser...
Alfons brukar sjunga för han, och det verkar han gilla! Gillar MUSIK som tusan, men det kom jag ihåg att Alfons med gjorde...Och jag har ju ofta musik på, då jag själv är ett riktig music-fan!!
Han verkar i allafall känna igen våra röster, och vi längtar ALLA efter att få se den rackaren!!
Smilla, vår katt verkar gått och blivit förkyld!!!!! Kan katter bli det??!! Hon nyser jävlari, och det låter så gulligt med dessa smånys!! Men jag måste kolla upp att så det inte är nåt annat....Vill ju inte att hon ska bli dålig den stackarn...
Bigge & Totte ska bjuda på middag idag, hennes supergoda ärtsoppa!!!!!! Jag har aldrig ätit ärtsoppa sen jag kräktes av att i skolan....För 2 år sen, vågade jag mig på Bigges OCH jisses så god!!!!!!! Så jag är fast i hennes egen lilla speciella ärtsoppa!!
Alfons har ju varit där inatt, ÄLSKAR att få vara där...Det är ju lite deras tid, och Alfons tid, då dom börjar komma till åldern...Dom säger att Alfons är deras lilla livsglädje:-)
nu ska jag fixa till mig!!!! Kram på ett tag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar