tisdag 10 mars 2009

Trötthet, halsbränna & kisselisa....

Shit det va till att köra hem från jobbet i dunderfart, tar dock 35 minuter.....Sån satans halsbränna blandat med härligt goa uppstötningar, ÖRK!!! Sen en förtvivlad trötthet och kisselisa på det;-) Det är härligt när det bjuds på dom gravidsidorna....Gasen i botten va det som gällde kan jag lova!

Stoppade in volvon lite fint i raketfart på uppfarten, hitta nyckeln, in i hålet....Väl inne, Novalucol please!!!! Kom på dom ligger däruppe, av med kläder, snubblar över kattfan si sådär 300 ggr innan jag kommer åt mina piller!!!! Men guuuuud va dom hjälper snabbt, det gillar vi..TACK!!!

Min underbara man är inte hemma, tomt huselus....Min underbara son sover borta för vi päron måste jobba.....Har knappt sett röken av lillfisens ljuvliga lockar sen i torsdags!!!! Idag när vi gick upp från sovsängen, gav han mig bamsekramen och sa:
-Mamma, jag saknar dig!
Då blir man sådär mammasvag och hjärtat håller på att ploppa ur bröstet på en!!!

Imorgon blir det en "stor" dag för Alfons....Han ska nämligen med till min söta barnmorska på koll av lillebror! Lyssna på lillebrors hjärta, vilket han tycker ska bli coolt:-) Häromdagen klappa han mig på magen, tittade på den med sina underbara grön-blåa ögon, sen på mig...
- Mamma, när kommer egentligen lillebror????
Han längtar....precis som vi andra, GULLE DEJ Alfons Freij!!!!!

Shit nu kommer halsbrännan igen, det är ju inte sant!!!!!!! Är det som dom säger att man har en jäkla hårboll därinne??????

KRAM

1 kommentar:

  1. Japp,det stämmer nog med halsbränna och hårbollar..kolla mina ;-)...och värre bli det ju nämre förlossningen du kommer!...jag kan inte sova längre..om jag somnar,vaknar jag av att jag fräser!!
    kram

    SvaraRadera