söndag 22 mars 2009

Å å det ligger i luften....


Är tröttheten här för att stanna??? Är det MIN trötthet som påverkar andra???
Börjar snart undra, är det SÅ man ska MÅ...När våren är här????
Välkommen till Familjen Trött, vi är ett gäng på 3 st, 4 st med katten och 5 med lillbusen i magen....Och vi är JÄTTEtrötta!!!!!!
Den här helgen har varit den STÖRSTA trötthetshelgen i våra liv!!
Vi springer och sover i trötthetsrundor...först mannen min, tog en sov mellan 12.15-13....Sen va det min tur mellan 13.30-14.30....När jag kom ner, så tog Alfons sin sov, pladask i soffan, 30 min...(Nu är dom på simmet!)
Nu sover katten, likaså lillbusen i magen...ALLTID är det någon som sover i detta hus....denna helg! Denna trötthetshelg, störst i världshistorien!!!!!
"Slappepuss till alla"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar