söndag 29 mars 2009

Kräkas lite....


Nu måste jag få spy av mig lite, för det värsta jag vet är när folk lägger sig i sånt dom inte har med att göra!!!!
Nu har jag såå stora sår i örona som snart kommer spricka och lägga sig över heela Skåne län!!!! Och då blir det inte nådigt! Jag kan ha temperament, det tar tid MEN när det brister så brister det...
När det handlar om ens barn, ens EGET barn...låt då VI som fött fram han sköta allt då!!
Vi har en utomordentligt näst intill perfekt son, som är väldigt framåt och kunnig, jätteduktigt på allt, och vi är mer än stolta över hans framsteg...
På 3-årskontrollen sades det att han är som en 4-5 åring, både till sätt och tal...Hon va MÄKTA imponerad sa hon gång på gång! Och att han va torr, va ju väldigt bra!!! Tog ett sk "bajssnack", då hon tyckte VI gjorde helt rätt i att låta han komma underfund med "det" själv, att tvinga kommer inte ens på tal...Men det visste ju vi redan.....
Då vill jag egentligen bara säga till er "andra":
-Låt han få bajsa i sin bajsblöja för bövelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alfons har vatt "torr" sen innan sommaren -08, han kissar på "tolleletten" som han kallar den....Men det andra, tar sin lilla tid....Men om "ALLA" inte tjatat ihjäl sig på han, och "tvingat" han på pottan eller tolleletten, så hade han förmodligen redan suttit där!!!!!!! Ju mer man tjatar, desto större anledning att skita i att...japp, det är sååå han tänker!
För vem blir inte less på att höra dag ut och dag in en massa tjat om just det!!!!!
Herregud, han är 3 år...va gör en bajsblöja om 100 år??!!
Och det bekommer oss inte, som är hans päron...Vi kan ju bara uppmuntra han, göra vårt bästa UTAN tvång!! Det ska ju helst komma av sig själv.....
Så nu har jag kräkts färdigt, mår himla bra nu!
Taggad för simskola med min härligt, goda, runda mamma-kropp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar