tisdag 17 mars 2009

To be or not to be kryllo.....





Kan det vara så "illa" attt man gått och förälskat sig i ljuva 80-tal igen.....
Jag är dödens kär i lockigt hår!!!! Bara för nåt år sen, när jag va hos frissen & hon platta håret, sa jag till henne:
- Aldrig i livet för krylligt hår, då rakar jag mig hellre!!
Och nu är det skillnad på lockor och kryllor.....Men jag tycker nog båda är ganska så fina ändå....Shit, va är det som händer med mig??? Kan det vara en tantvarning på gång kanske..??
Jag har för nuvarande sagt upp bekantskapen med min bästis plattången, och istället gått och blivit bundis med locktången....
Min man tycker jag är döööläcker i lockar, så jag har lockat håret nu varje kväll i 4 dagar!!!!!! Kan ni tänka??!!
Kände att jag va tvungen att fråga lillfisen i huset, men han såg mest förvirrad ut och sa:
-Mamma, va har du gjort??!!
Jag sa:
-Mamma har ju lockat håret älskling, tycker du inte det är fint?
Han sa:
- Näää, det är INTE fint mamma...!
TACK FÖR DEN!!!
Jag slits mellan mina 2 val..."platti" eller "krylli"........Skitsvårt!!!!!!
Sen undrar jag OM jag kan permanenta mig nu, när jag är gravid.....Det kan ju va känsligt, att det inte tar och så....En del kan ju inte ens färga håret för tusan när dom har bebbe i magen...
Nåja, för väl ta mig en funderare kring detta och se vad jag kommer fram till....
"Kryllikramis"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar