söndag 22 mars 2009

Lek & inredningsparty!


Trevligt party hos Carola, jisses med grejer till barnen!!!! Gäller att sätta SIN gräns på summa redan innan, för det kan bli dyrt!
Men roliga och bra saker, det va det!

Fantastiskt hus bor dom i tillsammans med sina 2 urgulliga ungar!!!! Nybyggt, öppet, nära havet....Som i en dröm!!!
Jag sa ändå, att om jag hade bott i ett sånt hus, hade jag aldrig gått ut! Jag hade gått där och lekt "prinsessa" hela dagarna, och sagt gång på gång: Detta hus är MITT, detta hus är MITT!!!!!!
Jag hittade 2 st grejer till Alfons, så jag gjorde inte av med så mycket pengar...368 kr, så det va godkänt! Han har ju så mycket redan....
Härlig fika, kladdkaka med grädde & kaffe, satt fint i kistan! Det verkade va poppis därinne i "boet" för lillbusen oxå:-)
Innan jag och Cissi körde hem, fick jag en inbjudan till Me&I-party, tjohooo!!!! Tänkte jag själv skulle boka ett annars, men går nog hellre på ett istället, kan ju va trevligt!
Så jag får återvända till det där fina huset vid havet igen..!

Kram

1 kommentar:

  1. Ja vilka roliga saker där va!!
    Ha en mysig dag nu ni som e lediga!! Jag börjar jobba 13,45.... usch...
    Puss & Kram

    SvaraRadera