söndag 29 mars 2009




va det söndag redan!!! En timme fram oxå, vi är på rätt väg!! En härlig helg har det varit, fast man vatt "ensam-mamma" för mannen min vatt iväg med tv-pucken sen i torsdags...Men det har vi ju fixat galant jag och min gullunge...Har ju haft fint sällskap av kära mor min, hon va här fredag-lördag, sen va vi hos henne lördag-söndag....Lite kvalitetstid där:-)
Igår tog vi som sagt volvon till Kristianstad och gjorde lite fynd....Hela staden kryllade av folk, men det va ju skoj med lite liv & rörelser...
Hade 300 kr "gratiskläder" på H&M, där plockade vi till oss lite kläder till Lillbusen...Alfons hjälpte till, värsta stolta storebrodern där:-) Fick t o m pengar tillbaka..!!
Sen hade jag lite tillgodo på Lindex, där vi inhandlade ett par nya badshorts till Alfons, han har ju nästan växt ur sina andra....Viktigt med nya nu när han går på simskola! Och att få välja själv, det är poppis!!! Sen hittade vi ett par läckra mysbrallor i plysch, (jag gillar ju inte det riktigt) men dom här gillade jag och Alfons jättemycket, så dom fick det bli! (Finns på bilderna ovan).
In på Vincent, där fick det bli ett par skor till Alfons, han behöver ju ett par gympaskor nu till våren....Själv hittade jag ett gosigt nattlinne som jag kan dra på mig på kvälla när det är mys! Jag har ju redan en hel del mammakläder, och nu börjar jag nå slutet, då vill man inte handla så mycket sånt mera! Sen har jag ALLTID varit bäst på att handla till andra mer än till mig själv!
Härlig dag på stada, med avslut på Mc Donalds..:-) MUMS!!!!
Idag ska JAG ha nöjet på min sida att få gå på simmet med Alfons....Det blir en syn för hela Bromölla, jag..nerstoppad i en mamma-baddräkt som ser ut som nåt katten har släpat in....
Men va gör man inte för sitt kära lilla barn, det är ju HANS hobby...Så det ska bli skoj ändå!
Nu blir det att laga käk, stroganof beställt av lillkillen...
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar