onsdag 25 mars 2009



va denna dag avklarad...
Middag hos Bigge, sen iväg med middagen till mannen på jobbet...Där stannade vi en stund & fika...Efter det drog vi till Exit och inhandlade ytterligare en vårjacka till Alfons, men det va så bra pris 179 kr, så det gick ju inte att motstå!! Sen hitta vi födelsedagspresent till gullige lille Ludwig som fyller 1 år på fredag. Vi ska ju dit imorgon, ska bli himla skoj!
När vi ändå va i stada, fick det bli en "jättepacke" Novalucol ...jädrans halsbränna!! Sa till Alfons att: Mamma kommer nog föda en hårig apa istället....
Väl hemma, gjorde familjen våfflor, inte MIN starka favvis men va gör man när det ÄR stora våffeldagen....
Nu ska jag häva mig i soffan, lillbusen därinne trycker som tusan, han är alltid lite tyngre på kvällen...Och där på soffan ska jag invänta mitt kära Grey´s!! Tänk vilken lyx att få se ett HELT avsnitt, då jag alltid lyckas jobba och missar halva...

Och till kära lilla Sofie idag....Hon kom smygandes och pep fram lite försiktigt... -Eh det där partyt du ska ha....Rabdido....är det sexleksaker..? Ja varför inte..!! Det låter ju på namnet som om det skulle kunna vara nåt sånt! Kanske önsketänkande Sofie..!!:-) Puss på dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar