torsdag 12 mars 2009

Oj vilken grej..!!!

Här sitter jag och har blivit igenkänd av en tjej på Facebook!! Och det va typ 100 år sen, vilket superminne människan måste ha!!!! Måste ha gjort ett himla bra intryck på "lektiden" eller inte..:-)

I allafall så handlar det om ÅR tillbaka, typ när jag va 6-7 nånting, bodde lite hastigt & lustigt i Karlshamn då, i Fridhem av alla ställen!!
Nu visar det sig att genom Facebook, som ibland kan va bra (har jag ju bevis på nu) så får jag idag ett inlägg om att den här tjejen som gör som alla oss andra, halkar in på nån sida...sen är man igång! Och så vips, va hon inne på min!!
Det roliga är att på den gamla goda tiden, hette jag allt möjligt i efternamn, skyll på mor min- den strulmajan!!!! Och tjejen kommer ihåg ALLA!!!! Gustavsson, Persson och Friberg.....Nu heter jag ju Freij efter min far, och har tänkt att heta det tills jag är så gott som nerbäddad!!

Imorgon ska jag få se kort på oss, sen har hon brev!!!! Vi har tydligen brevväxlat..! Och jag känner mig som en NOLLA för att jag inte kan minnas tjejen!!!!!! Tittat på hennes foton om och om igen, men det liksom händer inget i hjärnkontoret....Frustrerande värre!!!!!!

Tänk va coolt, träffa en gammal vän från förr....Och på det viset!!! Genom Facebook av allt..!! Shit....
Ser fram emot det där fotot, verkligen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar