måndag 23 mars 2009



Det är något med mig och måndagar som INTE stämmer! Jag kan helt enkelt inte med dom....Så fort måndagen kommer, får jag nästan panik, och jag kallar alla måndagar för "hatmåndag"....Den här måndagen bjussade på värsta fina vädret, så vi tog oss en lång promenix i skogen, finns det nåt finare än Valje allén???? Och hela rundan genom skogen, verkligen urtjusigt!!! Sen är jag en naturälskare, älskar att strosa runt i naturen, lyssna på pippifåglar och höra hur små kvistar knakar sönder under skorna på mig.....Och skönt är det när man kan få dela det nöjet med sin lilla son, han är precis likadan!!! Han ÄLSKAR naturen, och kan springa runt i timmar!!!!
Men nu är det ju så att jag ibland "glömmer" bort att jag är på smällen!! Kan ni tänka..? Så efter långrundan idag, kändes det både här och där, shit alltså!!


När vi kom hem va det lagom tid för middagsfix, sen blev vi rastlösa, ut igen! Då va det 10 grader värme, och på vårt soldäck va det VARMARE!!!!!! SÅÅÅÅÅ underbart!
Där spenderade vi hela eftermiddagen, Alfons tömde ut hela lekstugan på grejer, så det va aktiviteter på hög nivå! Åter igen glömde jag bort tjockismagen, jag sparkade boll, spela innebandy, kräla på marken och rullade rundor..!! Det kändes lite sen kan jag ju säga, men ingen fara...Man lever i ett litet lyckorus, allt man har och allt som komma skall...!
Nu ska jag och min tjockismage gå och lägga oss, blir tidigt ikväll med tanke på de få timmar jag sov inatt...Har en lååång jobbdag imorgon, måste orka!!!
Så jag säger GODNATT allihopa, SUSSA SÖTT!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh vad det låter härligt! Typiskt att snön kommit tillbaka ytterligare en gång bara. Fast jag har haft bus i snön med Casper idag så jag har roat mig. Men nu för det räcka! :) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ja herregud, jag å Alfons stod bara å gapa imorse när vi titta ut!!!! Igår solade vi på däcket 10+, idag värsta snökaos, fram med vinterjackan å undra va faan som gick snett egentligen!!!!!
    Nu ska jag in å läsa din blogg, saknat ditt skrivande gumman!!!! På fredag ses vi, SKOJ!!!! Puss

    SvaraRadera