fredag 13 mars 2009

Förbannad!!!!!


Nu får det fanimej va nog med dessa storlekar på mammakläder, (endast H&M). Dom får en sån jävla tummen rakt ner i botten utav mig så det bara stinker om att!!!!!!
Hur i helvete vill dom att man ska se ut??!! Som värsta top model eller?????? Det är nästan som man vill ringa och fråga OM man får gå upp i vikt eller inte under en graviditet!!! FI FAAN!!!!!
Vill så hemskt gärna ha en mamma-baddräkt, först beställde jag en i L....No fit!!!! Idag kom det en XL!!!!!!!!!! Det finns ingen större.....Sen förväntar dom sig att man som höggravid ska vrida sönder hela kroppen för att knäppa därbak i ryggen! Hur tänker dom då??????
Storleken va ok, men inte runt brösten, då man visar halva....Och då måste jag genast säga att graviditet nr 1 hade jag SKITSTORA bubbisar!!!!!! Dom jag har nu är inte ens i närheten....Då hade jag storlek M.....
Sen det här med byxor, det finns inte ETT PAR som passar min "feta" kropp, storlek 44!!!!! Och dom sitter som klister och bara trycker mig på kisselisan!!!!
VA FAAN VILL NI?????!!!!!!!! Skitbutik!!!!!!! Skitstorlekar!!!!!!!!
(Eller är det verkligen jag som är ett jävla fetto, man börjar ju undra.....)
Inte konstigt man mår piss av detta "viktskiteriet", inte lustigt det finns människor med ätstörningar....Fan gör kläder som passar ALLA, för alla är vi VÄÄÄÄÄLDIGT olika!!!!! Men enligt H&M så ska ALLA se likadana ut, TVI på er!!!!!!!!!
"Arg"

1 kommentar:

  1. Det var faktiskt en artikel om storlekar för några dar sen i DN..där de berättade att folk inte skulle få panik,för storlekarna har ändrats..i vissa affärer,där folk med small måste ha en L tex...att det kunde vara så stor skillnad!
    Köpte ju själv ett par 42:or på HM och jag hade ett par S när jag gick in i butiken!?!..det är en jävla massa storlekars skillnad för mig!..så du kan vara lugn..byt affär!!!!
    kram kram

    SvaraRadera