torsdag 26 mars 2009




Härliga timmar hos raringarna Em & lille Ludwig...
Kom på att vi eller JAG hade lite dåligt med kläder på mig, tänkte ju gå ut & mata ankisarna...men men, vårklädd som jag var, och 7 cm klack på stöveln, nope!!
Så vi sa att nästa gång ska vi planera lite bättre:-)
TACK kära vän för en fin förmiddag!!!!!
Här hemma har vi fått lite gjort, aldrig fel när man har det braiga städhumöret på topp!!! Sen passa det ju finemang att en NY dvd "Thomas och vännerna" kom på posten idag, för då kunde ju mamma Jenny agera städpiga!
Så det känns såååå bra och rent!!!!!!!
Nu blir det lite slapp resten av kvällen...
"Pussel"

2 kommentarer:

  1. ja klart det blir inför sommaren ;) Så man kanske vågar visa sig på stranden! :D
    Hur är de me bebisen i magen? Sparkar runt vilt eller? ;) Ha det najs! Kram!

    SvaraRadera
  2. Usch jag har aldrig vatt den som gillat gå på stranden, alla ska glo på en, fy!!!!
    Jag åker dit där det är minst folk, men nu blir det ju där familjer håller till och där är alla kroppar "godkända":-)
    Jo allt e fint, sparkas på bra därinne, han e stor nu...det känns ibland!
    Ha att fint!!! kramen

    SvaraRadera