måndag 23 mars 2009

Tröttig måndag....


Fy va gör man en sån här dag, när man sovit typ 1 tim, mannen har snarkat som en tok, lillfisen skrek vid 01.00-kissig!! La mig sedan inne hos han eftesom jag inte orkade höra på snarktoken..! Blev då istället sparkad lite här och var eftersom lillfis är som en propeller i han stora säng!!! Och om inte det vore nog, sprang jag och kissa ngr gånger, och jag måste ju verkligen GÅ NER, för vi tillhör inte dom lyckliga som har toa på ovanvåningen!!
När jag väl lyckats somna mina trötta bruna ögon, va det redan tidig morgon och kort därefter vaknar en pigg lillfis och vill leka med bilar!! Lite innan 06.00!!!!!!! PUH!!!!!!!!

Så jag är lite av en zombie idag, men vi har kommit överrens om att ta en lång runda i skogen! Och det är ju ALLTID skönt!!! Va ju ett tag sen nu, viktigt att röra lite på "gravidfläsket":-) Kan inte sitta och lata sig FÖR mycket....
Så vi packar på oss lite kläder, och ser va skogen har för fint att erbjuda oss idag!!

Puss-kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar