söndag 29 mars 2009


Att jag har!!! Jag har tänkt på att vi kvinnor lägger ner såå mycket energi på sånt som verkligen inte gör nån nytta! Tänk så onödigt....Jag erkänner att jag tillhör den sorten, men har faktiskt tänkt sluta nu...Blir ju inget bra ändå! Och hur vill man gå och må halvtaskigt på någon annans bekostnad, när man egentligen inte bryr sig..? Varför inte fokusera på det FINA man har här i livet, på dom som bryr sig och finns här..? På det fina man har och vill behålla..?
Har tänkt på att det blir en del att kasta i min "papperskorg" men tusan vad det är värt det! För det är ju ändå bara sånt som får en att må dåligt, och det vill man ju inte...Då är man ju ganska så dum! Jag har tänkt på olika situationer i mitt liv, händelser kring saker och ting...granskat det väl...Bort med det dåliga och in med det braiga!!! Varför skulle detta ta såå lång tid??? Jo för jag är ju den sortens människa som verkligen försöker in i det sista...För jag har ett hjärta av guld, jag bryr mig, jag älskar, jag finns....Men får man ingen respons....Varför bry sig, varför älska, varför finnas om det ändå inte kan tas emot..? Av samma kärlek och trygghet....Varför istället avundsjuka, skitsnack och onödigt gnabb....Varför vilja förstöra något som är så fint, till något som är så fult! Jo, för att vi kvinnor lägger en massa onödig tid på det dåliga och inte det braiga....
NU SÄGER EN AV DOM ADJÖ!!!! In med det BRAIGA!!!!!!!!!!!!!!Here I come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har såå mycket i mitt liv, det BÄSTA som finns här för mig! Jag ska spendera resten av mitt liv att vårda det käraste jag har, det positiva i mitt liv, MIN gåva, MIN familj, MINA vänner, MITT liv...Men bara det braiga!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar