måndag 30 mars 2009

Het natt...ångerfull morgon!!


va vi på en ny måndag, en ny "hatmåndag, då jag Jenny alltid får måndagspanik!!!! Vad göra??? Sen tittar man ut, och ser knappt till grannen..! Dimmigt värre!!
Sen blir det ju inte direkt bättre av att man drömt om Ryan heeeela natten, och drömfan återupprepade sig heeela tiden....Det gör ju inte saker och ting bättre att han är en av de vackraste skådisar i hela universum...Jenny vakna!!!!!!!!!
Jag tror det hela har med att göra att min man inte vatt hemma sen i torsdags, och jag är himla gosesjuk....Men då kunde jag väl fått drömma om han istället, och slippa denna ånger...:-)
Åter till drömmen....
Jag Jenny, en helt vanlig tjej ska på utbildning och därav spendera en helg på ett spöklikt slott någonstans ute i ingenmansland....
Hamnar i en grupp med värsta supermodels OCH Ryan....Och han intresserar sig av MIG direkt...Kan ni tänka, av MIG???? Av alla slimmade supermodels....
Eftersom jag har pojkvän, så får han ingen respons, mer än att jag tycker han är himla snygg....Och han ger sig inte!!!! Han är inte slemmig på nåt vis, utan en riktig gentleman, som öppnar dörrar, hämtar kappan, lämnar plats brevid honom, hämtar mat och dryck, följer mig till dörren....
En kuslig natt när vi alla vatt på föreläsning, kommer vi bort från gruppen, och det visar sig att vi är utelåsta....Då säger Ryan:
-Jenny, följ med mig, jag vet ett ställe där vi kan spendera natten.....
Och jag tittar rakt in i hans blåa ögon, och förstår genast vad han menar......Sen vaknar jag!!
Drömmen återupprepar sig flera gånger, men just DEN stunden vaknar jag gång på gång....Sista drömrundan vaknar jag av ett JÄTTE-mjauuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!
Då sitter kattfan på golvet vid sängkanten och vrålar så jag kan se rakt ner i halsen på henne!!!!
Sen beter jag mig fumligt på morgonen, ska ta ut osten ur kylskåpet, då hela bunken med lingon 1,5 kg ramlar rakt på mig, golvet...och det är lingon precis överallt!!!!! Sen fortsätter fumlandet...jag tappar brickor, tappar grejer här och där...ÅHHH!!!!!!!
Telefonen ringer, och det är min man!!!!!!! Jag träffade honom inte igår, då han kom hem sent! Hörde inte honom imorse när han smög upp ur sängen för att dra till jobbet....Men nu va han i luren, min ÄLSKLING!!!!!!!!
Längtar till ikväll, va jag ska gosa med dig, pussa på dig, vara med dig!!!!!
JAG ÄLSKAR BARA DIG!!!!!!!!!! (Det med Ryan...va ju bara en dröm...)


"Förlåt"

2 kommentarer:

  1. Åhh denna Ryan! Har du sett honom i "Dagboken- jag sökte dej och fann mitt hjärta" Om inte, hyr den snabbt, helt underbar film den har allt! är nog den bästa jag sett... puss på dej vännen!

    SvaraRadera
  2. Jo den har jag sett, och kär blev jag!!!! det blev ju även dom i filmen, inte så konstigt kanske...-) Hoppas allt är fint, ses imån! Kram

    SvaraRadera