lördag 14 mars 2009

I väntan på....

Här sitter jag nu, supersnygg i väntan på en annan snygging;-) jag behöver ju inte ta i så jag för förvärkar..!! Skippa halva meningen, MEN jag väntar faktiskt på en riktigt snygging, hehehehe..:-)
Vi ska bege oss till festlokalen, och jag är SÅ inne i det, så jag har minsjäl gått och lockat håret!!!! Sen har jag beställt ett glas rött (alkoholfritt) klart, bara för att känna av lite av stämningen:-) Min man har inhandlat diverse drycker, och det ska bli SÅÅÅ gott!!!!! Har längtat efter det där röda, och det ska bli spännande att smutta lite på!

Dragit på mig ett fint, mörkblått fodral för i afton, med ett lila litet bälte precis under bysten, känner mig ganska så snygg faktiskt, UTAN att skryta!!!!!! För att ändå vara i 7 månaden, måste jag ju få tycka lite iaf.....
Sen mina fina svarta stövlar med höga klackar!!!! Jag är så lyckligt lottad att jag fortfarande kan gå i dom, jippie!!!!!!!!

pudra nästippen för sista gången, sen kommer han....

"Klackarna i taket ikväll"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar