söndag 29 mars 2009

Man kan ju bara längta efter dig därinne! Nu efter simmet (som gick jättebra!) går vi igenom lite babykläder...Man blir ju helt salig!!!!!! Dessa små underbart söta plagg....

Åter till simmet, som för varje gång går jättebra!!!! Han gör framsteg hela tiden, i början va han lite rädd för att komma under vattnet, men det är ingen fara nu kan jag säg! Han hoppar från kant, dyker från kant, simmar nån meter alldeles själv (efter att ha svalt halva poolen, och gör ett "gobbarap" över hela Bromölla!!.) Duktiga gosse, som alltid vatt som en liten fisk i vattnet, men det gör ju lite att man gått på både på babysim och nu minisim....Och det ÄR viktigt för barn att "lära känna" vattnet...Han ÄLSKAR sitt kära sim på söndagar!!!

Jag däremot, tryckte på mig min "swimsuit" efter att man först MÅSTE duscha SEN klä på sig, dödens fuktig OCH fet på det...Sen är man ju vig som ett kylskåp!!!! Det tog sin tid, Alfons stod och tittade och drog på sina små söta smilband...Sen sa han direkt från sitt lilla superhjärta:

-Va fin du är mamma!!!!

In på simmet, bara 3 barn idag MED oss..! Jaja, då får man ju plats i poolen!!! Har en till liten "fisk" därinne som började sprattla som en buse!! Så det va fullt ös, men hur skoj som helst!! Men dom gångerna som är kvar, får bli pappas och Alfons....Slippa trycka in min kropp i värsta bodysuiten en gång till, puh!!!!

Och till min ÄLSKADE Cissi....Som min son saknar Wille-bussimmet!!! Han sa:

-Nästa gång ska vi gå på Williams sim, mamma....

Och det ska vi göra, vi har ju babysimmet med att se fram emot, så på "Williams" sim blir det PERFEKT eftersom allt ingår för ett så bra pris!!!! Saknar er vänner, bara några dagar från er känns tomt för oss!! Men snart ses vi ju..:-)

Puss-kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar