lördag 21 mars 2009

Lite av lördagen....





Drog till Kristianstad på morgonen, tog vagnen med oss lagom toppade!!
Väl där gick det lugnt, men en liten spydighet från butiksbiträdet va ju tvunget....
- Hur har NI lyckats med detta??!!
Sen va diskussionen igång....Men kom överens om att vi skulle försöka fixa det själva, men fungerar inte det så får vi lämna in den....Ja jag säger då det!
Har funderat lite på HUR ett butiksbiträde överhuvudtaget får anklaga en kund för att ha förbrukat våld mot sin barnvagn....
Precis som om jag skulle säga (då jag jobbade på Vero Moda) att kunderna klippte sönder kläderna dom köpt, när dom ville visa att de va nåt fel på dom....Jag menar, får man behandla folk så??!! Det låter ju inte riktigt klokt i mina öron i allafall....

Nåväl, hem med vagnen igen, försöka fixa den...Men aldrig att vi ska köpa NÅT på Kids Corner igen, never-ever!!!!! Tacka vet jag Babyproffsen, där blir man ALLTID trevligt bemött!

Körde inom Colorama i Bromölla för att hitta färg till Alfons rum, in på BR-skor med såklart!!! Och hittade ett par Converse, SÅ tuffa!! Men tillbaks till färgerna till rummet...då jag har haft exakt dom färgerna in my head, som jag direkt hittade!!! Nu va det bara killarna mina som skulle gilla dom....JAPP, det gjorde dom, puh!!!! Alfons mäkta nöjd liten kille!!!!! (Så jag la in färgerna på bild ovan) sen en bild på hur rummet ser ut NU, så man kan jämföra sen när det står klart!!! SPÄNNANDE!!!!! Kortväggarna ska vi ha i mörkgrå (anis) och långväggarna ska vi måla olivgröna, sen har vi tänkt måla trätaket och trägolvet vitt....

Nu ska jag in och ta ett bad, vet inte va det är med mig idag....Den här dagen har varit den absolut tröttaste i min gravidhistoria!!!! Somnat flera gånger idag, helt utan att jag vetat om det...typ! Oj, jag somnade visst..!!! Rent livsfarligt...Att inte ens känna det i förväg....Hoppas jag INTE somnar i badet!!!!!!!

"Badpuss"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar