torsdag 18 juni 2009

ALLT på plats förutom en liiiiten "detalj"...




Och så kom vaggan...Nu har vi verkligen allt här, förutom han i magvärlden! Vill verkligen, verkligen föda nu, och mer sugen blev jag när syrran fick bebis imorse...
Att det blev en pojke ändå, Elin hade rätt hela tiden! Jag va lite inne på pojke ett tag, men i det stora hela har jag gissat flicka...Längtar redan till vi ska träffas i sommar så vi kan få snusa på de små tillsammans...
Alfons tyckte det va skoj med vagga, inte att provligga den då men att få gunga lillebror, det ska bli mysigt tycker han...
Han tittar mycket på magen nu, klappar och pussar den....Jag tror att han vet att det är nära, och jag är så spänd på deras första möte!!! Det gäller att ha kameran framme...
Peter tittade på mig och mina drastiska förflyttningar idag, och när jag skulle ändra liggläge i soffan, så låg jag först på höger sen blev det tungt, för lillbusen därinne vill ju gärna med ligga på höger såklart....
Och bara att vända till vänster kändes som en evighet, strålar ner till kisselisan och jag får typ bära upp benen...Peter kommenterade direkt:
- Faan älskling, nu är det nära..!
Jag har sagt att jag har på känn att det startar i början av nästa vecka...Det är bara en känsla jag har, men man kan ju alltid hoppas på att lillbusen instämmer med morsan sin...
Ska prata lite vett med han nu dom sista dagarna..:-)
Nä nu ska jag kolla lite stugor på Öland, måste ju nästan boka en vecka där så man har nära till pappa-Jan och Elin m. familj såklart!!!!
Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar