tisdag 23 juni 2009

Sista bm-träffen idag...?


Vid 9.30 tar jag, min man och vår älskade son silverbilen vår och kör till Kristianstad...Tyvärr inte för att föda barn, utan jag ska på min sista koll, hoppas jag!
Bromölla som jag brukar gå till stänger ngr veckor....Så det blir Kristianstad, fast med samma barnmorska som jag har...
Sen är vi bjudna på middag hos Bigge & Totte kl. 12, och va Alfons sa imorse vill han stanna kvar där en stund på dagen och sparka fotboll...Då tror jag att jag ska passa på att vila en stund, är himla trött...
Skriver mer under dagen, lite info från sista bm-träffen...
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag trodde det var imorgon..dagen innan uträknat,ja,nu får vi verkligen hoppas det är sista besöket :-)
    Vila låter som en bra idè..det var nog faktiskt vilan som fick fart på det hela i mitt fall..jag tråkade ut henne,det kanske funkar för dig med ;-)
    När jag drömde om Cissi,fick hon en pojke som skulle heta Eskil...men eftersom jag tror hon kommer få en flicka,kanske namnet är nåt för er?..Alfons & Eskil..tycker det låter gulligt :-)
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha nä det blir nog Alvin ändå:-) Fast det börjar ju på E, och Elins bebbe ska nog heta Edvin...Kan ligga nåt i det kankske..?

    Jo jag har tänkt vila röven av mig idag, fick ett packe tidningar av Bigge, läsa läsa läsa!!!! Och försöka gilla läget:-)

    Ha en fin dag i solen, puss & kram

    SvaraRadera